gazduire web

Ads

blog generalist

joi, 24 martie 2022

Marius Șumudică s-a întors la Al-Shabab

Marius Șumudică a fost anunțat astă seară ca fiind noul antrenor al formației saudite Al-Shabab.

Șumudică s-a despărțit la începutul acestui an de formația turcă Malatyaspor. El se va întoarce la formația pe care a mai antrenat-o în sezonul 2018/2019 când a reușit să încheie pe locul 5 în campionatul saudit.

Șumudică se va întoarce în Golf după ce Al-Shabab l-a demis pe Pericles Chamusca. Acesta a lăsat formația saudită pe locul 4 în campionat la mare distanță de echipa pregătită de Cosmin Contra, Al-Ittihad.

Tehnicianul român a oferit o primă reacție pe Twitter după ce a semnat cu formația saudită.

„Mă bucur că am revenit! Al Shabab este o echipă care m-a făcut să mă simt respectat și iubit. Voi avea șansa să lucrez din nou cu unul dintre cei mai buni președinți de club pe care i-am întâlnit în cariera mea și să antrenez jucători fantastici. Totodată, este o onoare să lupt pentru fanii minunați. Să începem munca”, a fost mesajul transmis de Șumudică.

It's so good to be back! Al Shabab is a team that made me feel respected and loved.

I'll have the chance to work again with one of the best presidents I've had in my career and to train fantastic players. An honour to fight for such great fans too. Let's get to work! #الشباب pic.twitter.com/8zsSfL9rwW

— Marius Sumudica (@CoachSumudica) March 23, 2022


Sursa stire 27sportas.ro

Vezi stirea https://is.gd/IBFwCH

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

mxhost
tractari auto